VYVOJ :Hru NANOZOA jsme vytvareli v podstate necely tyden. Od prvnich sketchu, pres renderovani pozadi a scriptovani, po horecne kompilovani projektu par minut pred deadline. Primarne neslo o hru samotnou (ac hru, strilecku v tomto prostredi jsme vzdy chteli udelat), ale slo o to, ukazat GameMaker komunite jinou cestu grafickeho pojeti her tvorenych prave v GameMakeru, proste jednoduche predvedeni grafickych moznosti jeho engine.Presvecte se sami a nahlednete do sveta pod elektronovym mikroskopem, sledujte rozostrujici se pozadi a nepratele, kteri jsou mimo focus hracova plavidla. Pozorujte plankton, ktery reaguje na hracovy pohyby. Additivne blendovane particlove vybuchy, apodobne. To vse, bylo na cele te hre skoro to nejjednodusi, prave diky moznostem a sile GameMakeru a jeho prehlednemu skriptovacimu jazyku GML. A ze jsme i k tak malemu projektu pristupovali zodpovedne, se muzete presvedcit z nasledujicich obrazku : KDO :» Raist - Petr Stastny - http://www.raist.czNapad, game design, programovani, grafika, zvuky » Nooly - Vojtech Nedved - http://nooly.marshals.cz Hudba, zvuky, preklad, testovani » Dusty - Pavel Mirejovsky - http://dusty.melnicek.cz Grafika nekterych nepratel, testovani » Fips - Filip Stoklas - http://www.4fips.com Grafika slicne doktorky » Rayden - Vaclav Borovicka Testovani VECI VE HRE :
|
||||||||||||||||||||||||||||