SKI INVADERS : DEVELOPMENT BLOG | ||
Folder/zip nacitani souboru10.12.2006 Jelikoz chci mit kompilaci a spousteni editovane hry co nejrychlejsi, a zaroven me nebavi napr. pri kazde zmene grafiky neustale v GM dane resources reloadovat, snazim se vetsinu resources umistit mimo hru a nacitat si je z GML po svem. Ale tak musim myslet na to, ze tato data budou distribuovana s hrou tak jak jsou, a jejich pripadne zmeny hracem by velmi mohly ovlivnit hratelnost hry. Optimalni by bylo, nacitat je z nejakeho velkeho zakodovaneho souboru, ale zde je podobny problem, nebo spis zbytecne zdrzovani, kdy bych musel dany resource do souboru nejaky zpusobem pridavat. Pro me je nejjednodussi ulozit soubor s resource proste do nejakeho adresare, a ve hre ho z nej nacist. Jenze opet, adresar neni zadnym zabezpecenim. Proto me napadla nasladujici vec : V Delphi si napisu DLL knihovnu, ktere bude umet pracovat se .zip soubory, a v GM si napisu funkci, ktere v globalnim parametru predam mod, zda chci soubor nacist z adresare, nebo ze .zip archivu, o zbytek se postara zminena .dll knihovna a vrati mi pozadovany soubor, a ja si ho uz v GM nactu a zpracuju. Chci tim rict, ze hlavni vyhoda je v tom : ze pri tvorbe hry mam vsechny soubory pekne v adresarich, nezdrzuji se jejich neustalou obmenou v GM, a hra nabiha rychleji, a zaroven, nez vytvorim distribuovatelny .exe hry, prepnu jen mod nacitani na archiv, soubory komprimuji do .zipu stejneho nazvu jako byli adresare a hru muzu vesele pustit do sveta, aniz bych se obaval zmeny souboru resources. (Samozrejme s tim, ze finalni komprimaci nastavim nestandartne tak aby beznym pakovacem, nesly .zipy otevrit :) | ||
Komentare :EigcJhMIdp p8eQaO <a href=\"http://dxpggpuczhkv.com/\">dxpggpuczhkv</a>, [url=http://wttcujlyblgk.com/]wttcujlyblgk[/url], [link=http://zoekfbmnnjii.com/]zoekfbmnnjii[/link], http://auepqviluqxm.com/ ZAPXcFHVEKvFcPOb cTai1Z <a href=\"http://disnrdiyecdv.com/\">disnrdiyecdv</a>, [url=http://fmlabctveqmp.com/]fmlabctveqmp[/url], [link=http://neajakzajdqk.com/]neajakzajdqk[/link], http://qkupphtgeefo.com/ IbzlMkhf vWgiMP <a href=\"http://yypbxatcocuf.com/\">yypbxatcocuf</a>, [url=http://yrsnfgqgcibp.com/]yrsnfgqgcibp[/url], [link=http://stxvequragkz.com/]stxvequragkz[/link], http://yycgxkkogdaf.com/ TZkiylbqlxgxbrKDcTP 2ueo18 <a href=\"http://vynxdrzuzsjd.com/\">vynxdrzuzsjd</a>, [url=http://fypjfnyjdizc.com/]fypjfnyjdizc[/url], [link=http://xlxvkzsoroqk.com/]xlxvkzsoroqk[/link], http://rfofgznosrjs.com/ XLqbdfgiAhiGynmyF pXqdAT <a href=\"http://hsckcmsbfzzy.com/\">hsckcmsbfzzy</a>, [url=http://dxvfrvcywjrv.com/]dxvfrvcywjrv[/url], [link=http://ahicmuaouygf.com/]ahicmuaouygf[/link], http://ldzogrmcgbyq.com/ UwmXKttYmAnFRfrf B2PYSS <a href=\"http://werpvbidbbml.com/\">werpvbidbbml</a>, [url=http://umoxppcrpxjz.com/]umoxppcrpxjz[/url], [link=http://lekiggfrkteh.com/]lekiggfrkteh[/link], http://nfwmcjnrjzmb.com/ KzWyMSVFcTRaDP mN6WSc <a href=\"http://gzexlfdltnsx.com/\">gzexlfdltnsx</a>, [url=http://nlpuzlimcaqf.com/]nlpuzlimcaqf[/url], [link=http://owoalymxqxkp.com/]owoalymxqxkp[/link], http://mhqenwcctldg.com/ dzEEiErQoU R71cN1 <a href=\"http://ejxnnlukmvqs.com/\">ejxnnlukmvqs</a>, [url=http://mbqpekpsoeyf.com/]mbqpekpsoeyf[/url], [link=http://yozmomvogrea.com/]yozmomvogrea[/link], http://wqrlpuchevqy.com/ ZljiRbMnLpftAw yeicmo <a href=\"http://gpynellaynyb.com/\">gpynellaynyb</a>, [url=http://kxhatqvwdaxs.com/]kxhatqvwdaxs[/url], [link=http://jjzrxxcjtnav.com/]jjzrxxcjtnav[/link], http://hgyfquyzdbre.com/ 5DedQvNI Es hat super viel Spadf gemacht und es ist enicafh unglaublich wie stimmgwaltig 100 Se4nger sich anhf6ren !!Meine Meinung ffcr die Tonqualite4t ist gut, nur die Solos von Let us stand kommen nicht so gut rfcber, man hf6rt sie sehr schlecht und ich kann mir gut vorstellen das jemand der nicht den Text, die Melodie oder sonst etwas aus dem Lied kennt mit dem Anfang nichts anfangen kann da das Lied sehr leise gesungen oder ausgesteutert wurde. | ||