SKI INVADERS : DEVELOPMENT BLOG

 

 


Folder/zip nacitani souboru

10.12.2006


Jelikoz chci mit kompilaci a spousteni editovane hry co nejrychlejsi, a zaroven me nebavi
napr. pri kazde zmene grafiky neustale v GM dane resources reloadovat, snazim se vetsinu
resources umistit mimo hru a nacitat si je z GML po svem. Ale tak musim myslet na to,
ze tato data budou distribuovana s hrou tak jak jsou, a jejich pripadne zmeny hracem
by velmi mohly ovlivnit hratelnost hry.
Optimalni by bylo, nacitat je z nejakeho velkeho zakodovaneho souboru, ale zde je podobny
problem, nebo spis zbytecne zdrzovani, kdy bych musel dany resource do souboru nejaky
zpusobem pridavat. Pro me je nejjednodussi ulozit soubor s resource proste do nejakeho
adresare, a ve hre ho z nej nacist. Jenze opet, adresar neni zadnym zabezpecenim.
Proto me napadla nasladujici vec : V Delphi si napisu DLL knihovnu, ktere bude umet
pracovat se .zip soubory, a v GM si napisu funkci, ktere v globalnim parametru predam
mod, zda chci soubor nacist z adresare, nebo ze .zip archivu, o zbytek se postara
zminena .dll knihovna a vrati mi pozadovany soubor, a ja si ho uz v GM nactu a zpracuju.

Chci tim rict, ze hlavni vyhoda je v tom : ze pri tvorbe hry mam vsechny soubory pekne
v adresarich, nezdrzuji se jejich neustalou obmenou v GM, a hra nabiha rychleji,
a zaroven, nez vytvorim distribuovatelny .exe hry, prepnu jen mod nacitani na archiv,
soubory komprimuji do .zipu stejneho nazvu jako byli adresare a hru muzu vesele
pustit do sveta, aniz bych se obaval zmeny souboru resources.
(Samozrejme s tim, ze finalni komprimaci nastavim nestandartne tak aby beznym pakovacem,
nesly .zipy otevrit :)

 

 

Komentare :







EigcJhMIdp
p8eQaO <a href=\"http://dxpggpuczhkv.com/\">dxpggpuczhkv</a>, [url=http://wttcujlyblgk.com/]wttcujlyblgk[/url], [link=http://zoekfbmnnjii.com/]zoekfbmnnjii[/link], http://auepqviluqxm.com/

ZAPXcFHVEKvFcPOb
cTai1Z <a href=\"http://disnrdiyecdv.com/\">disnrdiyecdv</a>, [url=http://fmlabctveqmp.com/]fmlabctveqmp[/url], [link=http://neajakzajdqk.com/]neajakzajdqk[/link], http://qkupphtgeefo.com/

IbzlMkhf
vWgiMP <a href=\"http://yypbxatcocuf.com/\">yypbxatcocuf</a>, [url=http://yrsnfgqgcibp.com/]yrsnfgqgcibp[/url], [link=http://stxvequragkz.com/]stxvequragkz[/link], http://yycgxkkogdaf.com/

TZkiylbqlxgxbrKDcTP
2ueo18 <a href=\"http://vynxdrzuzsjd.com/\">vynxdrzuzsjd</a>, [url=http://fypjfnyjdizc.com/]fypjfnyjdizc[/url], [link=http://xlxvkzsoroqk.com/]xlxvkzsoroqk[/link], http://rfofgznosrjs.com/

XLqbdfgiAhiGynmyF
pXqdAT <a href=\"http://hsckcmsbfzzy.com/\">hsckcmsbfzzy</a>, [url=http://dxvfrvcywjrv.com/]dxvfrvcywjrv[/url], [link=http://ahicmuaouygf.com/]ahicmuaouygf[/link], http://ldzogrmcgbyq.com/

UwmXKttYmAnFRfrf
B2PYSS <a href=\"http://werpvbidbbml.com/\">werpvbidbbml</a>, [url=http://umoxppcrpxjz.com/]umoxppcrpxjz[/url], [link=http://lekiggfrkteh.com/]lekiggfrkteh[/link], http://nfwmcjnrjzmb.com/

KzWyMSVFcTRaDP
mN6WSc <a href=\"http://gzexlfdltnsx.com/\">gzexlfdltnsx</a>, [url=http://nlpuzlimcaqf.com/]nlpuzlimcaqf[/url], [link=http://owoalymxqxkp.com/]owoalymxqxkp[/link], http://mhqenwcctldg.com/

dzEEiErQoU
R71cN1 <a href=\"http://ejxnnlukmvqs.com/\">ejxnnlukmvqs</a>, [url=http://mbqpekpsoeyf.com/]mbqpekpsoeyf[/url], [link=http://yozmomvogrea.com/]yozmomvogrea[/link], http://wqrlpuchevqy.com/

ZljiRbMnLpftAw
yeicmo <a href=\"http://gpynellaynyb.com/\">gpynellaynyb</a>, [url=http://kxhatqvwdaxs.com/]kxhatqvwdaxs[/url], [link=http://jjzrxxcjtnav.com/]jjzrxxcjtnav[/link], http://hgyfquyzdbre.com/

5DedQvNI
Es hat super viel Spadf gemacht und es ist enicafh unglaublich wie stimmgwaltig 100 Se4nger sich anhf6ren !!Meine Meinung ffcr die Tonqualite4t ist gut, nur die Solos von Let us stand kommen nicht so gut rfcber, man hf6rt sie sehr schlecht und ich kann mir gut vorstellen das jemand der nicht den Text, die Melodie oder sonst etwas aus dem Lied kennt mit dem Anfang nichts anfangen kann da das Lied sehr leise gesungen oder ausgesteutert wurde.